Saturday, July 3, 2010

Raindrops

Πότε ήμουν πραγματικά ευτυχισμένος; Έχω ξεχάσει και δεν με αφήνουν να δω και αυτές οι σταγόνες βροχής που καλύπτουν την ζωή μου. Δεν θυμάμαι πια την γεύση της ευτυχίας, δεν θυμάμαι πια, πως είναι να ξυπνάς και η πρώτη σου σκέψη να είναι χαρούμενη. 
Έχω κουραστεί, τα ίδια και τα ίδια, ξανά και ξανά, και καθώς όλα γύρω μου προχωράνε εγώ να μένω στάσιμος με τις ίδιες επιλογές μπροστά μου... πάντα...
Τουλάχιστον, μπορώ να σκέφτομαι οτι τίποτα δεν αλλάζει, ότι υπάρχει μια σταθερότητα στη ζωή μου... ίσως αυτός να είναι ένας λόγος για να είμαι ευτυχισμένος. 
Και είναι περίεργο πράγμα η ευτυχία γιατί όταν την έχεις δεν την εκτιμάς, νομίζεις οτι θα είναι για πάντα και μέσα στην ευτυχία κάνεις τις πιο λάθος επιλογές και βρίσκεσαι στα ίδια πάλι. 
Όλα αυτά είναι λάθος, δεν έπρεπε να ήμουν εδώ. Θέλω να πάω λίγο πίσω αν γίνεται, όταν οι σταγόνες δεν κάλυπταν την ζωή μου.
Οπότε, μπορώ να πάω λίγο πίσω; 

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. http://www.youtube.com/watch?v=pFbjE7NFmUI

    ReplyDelete
  3. Πίσω να πας... αδύνατον.
    Μπορείς όμως να πας μπροστά...

    ReplyDelete